sandilina

Contoh Jawapan Novel Songket Berbenang Emas Latar Tempat


Contoh Jawapan Novel Songket Berbenang Emas Latar Tempat. Sebagai makluman, saya sentiasa menambah menu bahan bahasa di sudut kanan blog ini untuk … Semoga pelajar kelas 4 sains, dan pelajar kelas 5k1 smk seri londang dapat menggunakan blog ini sebagai tempat untuk memperkasakan kemahiran berbahasa terutama murid kelas 5k1 bakal menghadapi kertas bahasa melayu (1103) spm 2019.

Folio Songket Berbenang Emas
Folio Songket Berbenang Emas from image.slidesharecdn.com
Semoga pelajar kelas 4 sains, dan pelajar kelas 5k1 smk seri londang dapat menggunakan blog ini sebagai tempat untuk memperkasakan kemahiran berbahasa terutama murid kelas 5k1 bakal menghadapi kertas bahasa melayu (1103) spm 2019. Novel yang saya kaji di tingkatan 4 ialah novel di sebalik dinara karya dayang noor manakala novel di tingkatan 5 ialah novel silir daksina karya nizar parman. Di sebalik dinara & silir daksina.

Novel yang saya kaji di tingkatan 4 ialah novel di sebalik dinara karya dayang noor manakala novel di tingkatan 5 ialah novel silir daksina karya nizar parman.

Bagi memudahkan proses mengulangkaji pelajar, berikut dikongsikan … Bagi memudahkan proses mengulangkaji pelajar, berikut dikongsikan … Anda boleh merujuk kepada nota novel, termasuklah tema, persoalan, sinopsis, binaan plot, teknik plot, watak perwatakan, latar tempat, latar masa, latar masyarakat, gaya bahasa, nilai dan pengajaran. Komponen sastera dan novel bm / bahasa melayu.


Tags:

Search Here

Powered by Blogger.
8 Facts About Rebecca Ferguson | Model Kebaya Terbaru | Les Meilleures Pages à Colorier